A digitalizáció rengeteget hatott a bankolási szokásainkra, már nem kell hosszú ideig várakozni a fiókban egy egyszerű tranzakció miatt. Bármit elintézhetünk egy mobilappon keresztül, egy hitelt is, ami akár hét perc alatt is megvalósulhat és a számlánkon lehet a pénz.

Már 126 ezer felhasználónál jár a CIB Bank tavaly bevezetett mobilalkalmazása, amelynek 2016-os bevezetése az első lépése volt a pénzintézetnél elindult digitális átalakítási folyamatnak. Az applikáció legutóbbi frissítésével idén nyáron lehetővé vált a személyi kölcsön teljesen online igénylése is: az ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak az applikációban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig. A folyamaton végighaladva akár kevesebb, mint 7 perc alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára. A szolgáltatás elindításának első hónapjában az összes személyi kölcsön folyósítás 8% az applikáción keresztül történt, így a bank 400 ezer percet takarított meg ügyfeleinek és magának: ennyivel gyorsabb a mobilalkalmazáson keresztüli igénylési folyamat, mint a hagyományos.

Kövess minket itt is:

Iratkozz fel a közösségi média felületeinkre, hogy valós időben értesülj a GazdaságTV friss tartalmairól!

Figyelmeztetés

A GazdaságTV ezen tartalmai csak az általános informálódást szolgálják, nem tartalmaznak semmilyen formában tanácsot, ajánlást és nem az a céljuk, hogy bármilyen befektetési vagy más döntésben alapként szolgáljanak. A GazdaságTV alapján hozott bármely befektetési döntés anyagi és jogi következményei kizárólag a felhasználót terhelik. Bővebben.